Sosyal hizmet biriminde Sosyal Hizmet Uzmanı çalışmaktadır. Sağlık hizmetinin gerektirdiği özen içinde mevzuata ve kurumun iç hizmet yönergesine göre hastaların en iyi en kolay sağlık hizmeti almasını sağlayan birimdir.
Hasta hakları yönetmeliği doğrultusunda faaliyet gösteren Hasta Hakları Birimi hastalarımızdan gelen şikâyet ve önerileri değerlendirmektedir. Kaliteli ve daha iyi bir hizmet sunmak amacıyla hasta ve yakınları tarafından iletilen öneriler, şikâyetler ya da değerlendirmeler bu birimde birer iyileştirme fırsatı olarak ele alınır. Hastanın, ailesinin ve yakınlarının memnuniyetini önemseyerek, hak ve sorumluluklarını hizmet sunumunun her adımında göz önünde bulundurarak faaliyet gösteren bu birim; hasta ve yakınlarının beklenti, istek ve ihtiyaçlarını karşılayarak hasta memnuniyetini sağlamayı amaçlamakta ve hedeflenen düzeyde hasta mutluluğunu her şeyin üstünde tutmaktadır. Hastalarımız hastanemizde bulunan şikâyet- öneri kutularına yazarak, direkt hasta hakları birimine başvurarak ya da 183 sabim hattını arayarak şikâyet ve önerilerini bildirebilmektedirler.